prețul orgoliului
Lifestyle

Recenzie : Prețul orgoliului- Mădălina Ilie

Bună dragile mele,

V-am tot povestit că în acest an vreau să citesc mult mai mult și momentan mă țin de promisiune. Sunt deja la a treia carte pe care o citesc și chiar o consider o performanță pentru mine. Cartea pe care am terminat-o, Prețul orgoliului, scrisă de Mădălina Ilie, mi-a plăcut foarte mult. Este o poveste de dragoste fierbinte dintre Mark Williams și Callisto Marin, deloc clișeică.

prețul orgoliului

Apariția bruscă a unei femei misterioase îi marchează viața lui Mark și-l va separa de toate barierele pe care acesta și le-a construit de-a lungul timpul. Protagonistul masculin nu doar că ajunge să își creeze propria lume bazată pe trădări și minciuni, ci și una păcătoasă, plină de plăceri erotice și dureroasă din punct de vedere sentimental. Un adevărat joc periculos dintre o regină și un rege, principalii pioni dezlănțuind infernul în jurul lor. Și totodată, vor învăța că orgoliul întotdeauna va avea un preț mult prea mare de plătit și niciodată nu vor putea recupera ceea ce au pierdut cândva.

Mark îți va spune povestea lui

Mark și Terry sunt prieteni încă din copilărie și au reușit să își formeze o carieră extraordinară pornind de jos. Cei doi duc o viață foarte palpitantă, neavând niciun angajament în ceea ce privește relațiile amoroase. Terry este cel care ”sparge gheața” și se îndrăgostește de Callisto, o tânără lansată și ea în lumea afacerilor. Mark ajunge să o cunoască pe frumoasa Callisto care îl marchează cu prezența sa și ajunge să se îndrăgostească din prima clipă ce o vede. Chiar dacă Terry și Callisto ajung să se despartă, iar Callisto ajunge în patul lui Mark în sufletul său se dă o bătălie. Ce să faci atunci când te îndrăgostești de cea pe care prietenul tău cel mai bun o iubește?

Mark și Callisto sunt prea temători să îşi ofere şansa la dragoste și hotărăsc să se ascundă în spatele unui joc erotic. Se luptă cu sentimentele, cu gândurile şi cu ei înşişi. O serie de întămplări au loc pe parcursul jocului lor până își intră în scenă Moly, soția lui Terry și mama copilului său, dar și sora vitregă a Callistei. Moly dezvăluie adevărul despre misterioasa Callisto sub forma unei răzbunări. Dar nici măcar ea nu știe ce se află cu adevărat în sufletul surorii sale. Un an a trecut de când Mark și Callisto fug unul de celălalt. Un an în care el a încercat să își refacă viața, conștient fiind de iubirea pe care i-o va purta veșnic iubitei sale. Callisto se afundă în muncă sperând că asta o va ajuta.

Sfârșitul începutului…

Cei doi se regăsesc într-un final și hotărăsc să adopte un copilaș pe care Callisto îl botezase deja de când a venit la orfelinatul unde lucra, Markus. Chiar dacă nu era sânge din sângele lor semăna izbitor cu mama sa adoptivă. Au fost mai mult decât fericiți de ideea a fi o familie. Chiar dacă fericirea dăinuia pe Callisto o bântuiau demonii trecutului. Finalul chiar a fost neașteptat pentru mie și pur și simplu m-a lăsat cu ochii în lacrimi. A fost cu adevărat neaşteptat şi exploziv. Este prima carte cu un final trist pe care o citesc și mi-a plăcut enorm! Cartea o puteți găsi aici.

Voi ce cărți cu final neașteptat ați citit?

error20
fb-share-icon20